Loading

Hari Koperasi Negara 2023

Hari Koperasi Negara 2023 di Pusat Dagangan Antarabangsa Sabah (SICC) adalah kejayaan yang gemilang bagi TaptapLah sebagai pameran. Acara ini memberikan platform terbaik untuk kami berhubung dengan pelbagai koperasi, memupuk kerjasama dan perkongsian pengetahuan. Kami sangat bersemangat dengan minat yang positif dan sambutan hangat terhadap TaptapLah.

Sepanjang acara, gerai kami sentiasa dipenuhi dengan kegembiraan ketika kami berinteraksi dengan koperasi, mempamerkan ciri-ciri transformasi apl melalui demonstrasi langsung. Transaksi yang lancar dan kecekapan operasi yang ditunjukkan meninggalkan kesan yang mendalam kepada ahli-ahli koperasi.

Peluang untuk menjual beberapa produk TaptapLah adalah sorotan, kami melihat nilai yang segera dibawakannya kepada koperasi, menyederhanakan proses pembelian dan memberi akses kepada pelbagai produk.

Hari Koperasi Negara 2023 mengukuhkan komitmen kami untuk memberdayakan koperasi melalui TaptapLah, menyumbang kepada perjalanan digitalisasi sektor ini. Kami bersyukur kepada penganjur dan semua peserta kerana menjadikan acara ini pengalaman bermakna. Dengan semangat kerjasama dan inovasi, kami menantikan membina masa depan yang lebih cerah dan berdaya digital bagi koperasi di rantau ini.

Pusat Konvensyen Antarabangsa Sabah (SICC)
21 – 23 July 2023